هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

  • ۰
  • ۰

دنیای هولوگرامی 

برعکس عقیده ی بسیاری از مردم دنیای اطراف ما ممکن است دو بعدی باشد.اما ما به شما میگوییم سه بعدیست چون انتظار سه بعدی شدن از آنرا داریم. در این دیدگاه, لایه ی بیرونی دنیا شامل تمام اطلاعات مورد نیاز جهت این بعد سوم را خواهد داشت, درست مانند یک هولوگرام.

" اصول هولوگرامی" یک ایده ی ناب بر گرفتهاز ایدهی طناب است .این نظریه بیان می کند که جاذبه در دنیا از رشته های نازک لرزانی تشکیل شده است که به آن گراویتون می گویند. این رشته ها همان چیزی است که هولوگرام را در فضای سه بعدی می سازد. آنها شامل اطلاعاتی هستند که شی سه بعدی خواهد داشت, برای مثال حجم آن. بنابراین اگر می خواهید بدانید داخل توپ چه رخ می دهد, فقط با نگاه کردن به سطح توپ همه چیز را خواهید فهمید.

هولوگرام ودنیایی دیگر

دنیای ما برخلاف تصور شما هیچ ارتطاب ساکن یا متحرکی با فضای ضد دو سیتر ندارد.: دنیایی که در آن زندگی می کنیم مسطح بوده و از فاصله ی فضایی مشخص, دارای ویژگی های چرخشی مثبت است. اخیرا, اصول هولوگرامی با قوانین ریاضی و در زمان-مکان سنجیده شده اند و به نظر می رسد که با واقعیت همخوانی دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی