هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

۱ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تثبیت برند در ذهن مشتری از طریق بسته بندی

به کمک لیبل بسته‌بندی  میتوان برند خود را در ذهن مخاطب جاودانه کرد . وقتی که یک بسته بندی نظر مخاطب را به خود جلب کند نا خود آگاه باعث میشود طرح و رنگ آن در ذهن او باقی بماند . بسته بندی باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل مشاهده باشد و در میان انبوه محصولات مشابه قابل تفکیک باشد . در بازار شدید رقابت که مخاطب صرفا به دنبال کیفیت بهتر نیست و عموما کالا ها از نظر کیفیت یکسان هستند این بسته بندی و شیوه های تبلیغات است که به مخاطب می گوید چه کار کند . باید توجه کرد در انتخاب متریال بسته بندی آن را طوری انتخاب کنند که هزینه های گزافی را متحمل نشوند . 

چگونگی ایجاد مزیت رقابتی در بسته بندی 

برای ایجاد مزیت رقابتی در بازار باید سعی کنیم نو آوری در بسته بندی محصولاتمان داشته باشیم و سلیقه ی مخاطب را نیز در نظر بگیریم . برای این منظور به دو عامل باید بسیار توجه کنیم . یکی شکل ظاهری بسته بندی و دیگری طرح و رنگ آن می باشد ، حتی میتوان  لیبل بسته‌بندی  را نیز به این دو مورد اضافه کرد . بسته بندی باید شامل لوگوی برند ، رنگ و طرح مناسب باشد . در انتخاب رنگ بسته بندی باید رنگی را به کار برد که در سریع ترین زمان ممکن مخاطب را به سمت خود جلب کند . اگر این رنگ متناسب با محصول درون بسته بندی باشد نتیجه ی اثربخش تری را خواهید دید. 

بعد از این، نوبت به رنگ می‌رسد. وقتی طوفان رنگ همه جا را فرا گرفته، چه بسا بسته‌های سیاه و سفید تمایز بیشتری ایجاد کنند. علاوه براین‌ها محصول باید ادعای جدیدی داشته باشد و مزیتی را به مشتری عرضه کند.
در ضمن در جوامع پیشرفته تر، به اطلاعات نوشته شده روی بسته‌بندی‌ها توجه دقیق تری می‌شود. هر بسته‌ای که توضیحات و مشخصات بیشتر درباره محصول و مواد تشکیل دهنده آن داشته باشد، قابل اعتمادتر است. - بسته بندی محصول را به فروش می‌رساند.

 
 
 
 

 

 

  • نادر رفیعی