هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

هولوگرام

همه چیز درباره هولوگرام

  • ۰
  • ۰

 

تثبیت برند در ذهن مشتری از طریق بسته بندی

به کمک لیبل بسته‌بندی  میتوان برند خود را در ذهن مخاطب جاودانه کرد . وقتی که یک بسته بندی نظر مخاطب را به خود جلب کند نا خود آگاه باعث میشود طرح و رنگ آن در ذهن او باقی بماند . بسته بندی باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل مشاهده باشد و در میان انبوه محصولات مشابه قابل تفکیک باشد . در بازار شدید رقابت که مخاطب صرفا به دنبال کیفیت بهتر نیست و عموما کالا ها از نظر کیفیت یکسان هستند این بسته بندی و شیوه های تبلیغات است که به مخاطب می گوید چه کار کند . باید توجه کرد در انتخاب متریال بسته بندی آن را طوری انتخاب کنند که هزینه های گزافی را متحمل نشوند . 

چگونگی ایجاد مزیت رقابتی در بسته بندی 

برای ایجاد مزیت رقابتی در بازار باید سعی کنیم نو آوری در بسته بندی محصولاتمان داشته باشیم و سلیقه ی مخاطب را نیز در نظر بگیریم . برای این منظور به دو عامل باید بسیار توجه کنیم . یکی شکل ظاهری بسته بندی و دیگری طرح و رنگ آن می باشد ، حتی میتوان  لیبل بسته‌بندی  را نیز به این دو مورد اضافه کرد . بسته بندی باید شامل لوگوی برند ، رنگ و طرح مناسب باشد . در انتخاب رنگ بسته بندی باید رنگی را به کار برد که در سریع ترین زمان ممکن مخاطب را به سمت خود جلب کند . اگر این رنگ متناسب با محصول درون بسته بندی باشد نتیجه ی اثربخش تری را خواهید دید. 

بعد از این، نوبت به رنگ می‌رسد. وقتی طوفان رنگ همه جا را فرا گرفته، چه بسا بسته‌های سیاه و سفید تمایز بیشتری ایجاد کنند. علاوه براین‌ها محصول باید ادعای جدیدی داشته باشد و مزیتی را به مشتری عرضه کند.
در ضمن در جوامع پیشرفته تر، به اطلاعات نوشته شده روی بسته‌بندی‌ها توجه دقیق تری می‌شود. هر بسته‌ای که توضیحات و مشخصات بیشتر درباره محصول و مواد تشکیل دهنده آن داشته باشد، قابل اعتمادتر است. - بسته بندی محصول را به فروش می‌رساند.

 
 
 
 

 

 

نظرات (۱)

مطلبی بسیار مفید نوشته اید.اگر مایلید به سایت ما هم سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی